Читання в туалеті та нові винаходи для такого інтимного процесу

Коли в поспіху видається хвилинка-інша відволіктися від насущних проблем, ми читаємо. Найчастіше ці хвилинки зявляються в … туалетах. Вже давно кмітливі рекламісти використовують двері громадських кабінок в якості рекламного простору. Російська рекламна агенція «Восход» вирішила розвинути благодатну тему.
Зробивши рішення привернути увагу аудиторії до широкого асортименту бестселерів, що продаються в книжкових магазинах, спритні рекламісти розмістили уривки з популярних книг на освіжувачах повітря – неодмінних аксесуарів туалетних кімнат.



Російська мережа книжкових магазинів «100 000 книг»  розмістила серію книг-освіжувачів в туалетах торгових, розважальних і бізнес-центрів, в офісах, ресторанах і барах, і, звичайно ж, у господарських магазинах. Незвичайна література настільки сподобалася городянам, що чимало зразків з громадських місць було винесено відвідувачами в якості сувенірів. «Коли в поспіху видається хвилинка-інша відволіктися від насущних проблем, ми залишаємося найбільш читаючою нацією, – зазначають у рекламному агентстві «Схід», яке розробило оригінальну друковану форму. – Найчастіше ці хвилинки з’являються в туалетах ».

Аромат морського бризу в будинок принесе «Старий і море» Ернеста Хемінгуея, свіжістю гірського повітря наповнить ванну кімнату «Грозовий перевал» Емілі Бронте, а любителям, приміром, квіткових ароматів, цілком підійде «Безмовна весна» американської письменниці Рейчел Карсон, що пахне пролісками.

У найкоротші терміни нові освіжувачі стали неймовірно популярними серед мешканців Єкатеринбургу. Оригінальна рекламна знахідка викликала бурхливу реакцію і у інтернет-співтовариства. «При правильному підборі літератури в туалеті можна отримати непогану освіту», – іронічно відзначає користувач rambag. «Заходиш – а в туалеті приємний запах Чехова. І якщо в один прекрасний день, ваш знайомий буде кидатися дотепними цитатами, пожалійте його – у бідолахи було нетравлення шлунка », – пише asВexx. «Не мине й півроку, як у господарських магазинах перестануть питати спреї і туалетних каченят – попитом будуть користуватися виключно Хемінгуеєм і Шопенгауером», – пророкує Подорожній.

Протягом наступного після акції місяця відвідуваність мережі «100 000 книг» збільшилася на 23%. Цей несподіваний ефект змусив книжкову мережу задуматися про те, а не ввести чи в асортимент магазинів новий формат книгодрукування?

 

За матеріалами www.znaki.fm та proreklamu.com