Новинка від видавництва #КНИГОЛАВ + уривок з книги

Новий посібник Патріка Кінґа «Стратегії і тактики спілкування» (Як знайти спільну мову з кожним).

Книжка американського експерта у галузі комунікацій здобула чимало схвальних відгуків на Forbes, Business Insider та Huffington Post. Входить у ТОП бізнес-літератури сайту Amazon. Українською книга незабаром вийде у видавництві #КНИГОЛАВ.

Ви не знаходите аргументів під час дискусії? Раптово втрачаєте дар мови? Ви хочете побудувати міцні зв’язки та дружні взаємини? Або, нарешті, навчитися захищати себе й не бути ганчіркою? У цій книзі ви дізнаєтеся про 18 потужних методів, які можуть бути використані для всього під сонцем. Ось лише деякі з них:

  • заприязнитися з потрібною людиною;
  • причарувати незнайомця (-ку);
  • «прокачати» харизму та навчитись ефективно сперечатися;
  • захиститися від упередженої критики та «брудних» трюків.

Посібник був схвально сприйнятий поціновувачами бізнес-літератури, зокрема, журнал Forbes зауважив, що

«Патрік Кінґ вчить, як підготуватися до важких розмов таким чином, щоб дійти позитивного результату для обох сторін. За правильного алгоритму Кінґ стверджує, що протистояння може бути позитивним, пасивно-агресивна поведінка буде зведена до нуля, а довіра і повага зростатимуть».

Патрік Кінґ є фахівцем із соціальної взаємодії та коучем із діалогового навчання в Сан-Франциско, штат Каліфорнія. Вважається автором # 1 на Amazon у жанрі нон-фікшн зі знайомств і взаємин.

Після багаторічної праці з клієнтами він вирішив конкретизувати свій внутрішній монолог і виявив, що у нього є чим поділитися з іншими.
Містер Кінґ зосередився на використанні свого унікального емоційного інтелекту і розуміння людської комунікації, щоб зламати емоційні бар’єри, вселити упевненість і забезпечити людей інструментами, необхідними для досягнення успіху.

Ось уривок з книги «Стратегії і тактики спілкування»:

Суперечки— це те, чого ми не можемо уникнути навіть у розмовах із найкращими друзями та іншими важливими для нас людьми. Втім, із такими людьми ми сперечаємося ще частіше…

Час від часу публікуються нові дослідження, які доводять, що те, як ефективно та вміло ти вирішуєш конфлікти з кимось, дає можливість прогнозувати, як довго триватимуть ті чи інші стосунки.

Як ввічливо та ефективно владнати конфлікти— тема для окремої книжки. Але є золоте правило: утримуйся від нападів у стилі ad hominem.

Ad hominem— латинський термін, що означає «нападати на людину». Якщо перекласти дослівно, ad hominem значить «на людину» або «проти людини». Інакше кажучи, напад у стилі ad hominem— це такий напад, коли, замість спроби довести хибність висловлювання, вдаються до критики опонента.

Суть цієї тактики полягає в тому, щоб під час суперечки образити опонента особисто, а не апелювати до його аргументів чи доводити щось із логічної точки зору. Тож розрахунок робиться на те, що людина витратить забагато сил на самозахист і просто вийде з дебатів.

У певному сенсі це димова завіса, що допомагає нападникові ухилитися від теми й утекти. Ось приклад цілком у стилі ad hominem:

— Лізо, ти знову забула заправити авто. Зробиш це наступного разу? Будь ласка!

— А ти? На відміну від тебе, я собі можу це дозволити. Як там твоя «робота»?

Зверни увагу, що аргументи другої репліки не спростовують першого зауваження. Фактично, вони навіть не суперечать йому й не посилаються на нього. Атаку спрямовано проти людини, яка робить зауваження, і така емоційна реакція може змусити її забути, з чого все почалося.

Не кожна атака ad hominem така явна й очевидна, як у поданому прикладі. Насправді більшість із них приховані, тому їх важко виявити.

Ad hominem не піддаються законам логіки, це брудні методи. Ми не вживаємо їх у розмові. Але якщо таке трапляється, вони отруюють її. Така поведінка— характерна ознака людей, які не беруть на себе відповідальності за власні дії. Іноді вони навіть не усвідомлюють, що в широкому розумінні просто перекладають на когось свою провину.