8 бізнес-книг про досвід найуспішніших

Можна безкінечну кількість разів пробувати створювати щось нове, вчитися на своїх помилках, витрачати сили та гроші. Але чому б не запозичити історії в людей, які справді досягли неймовірних висот та ще й діляться з нами своїми секретами?

Ці бізнес-книги дають не тільки конкретну інформацію, а ще й мотивацію для ваших подальших кроків у сфері бізнесу. Тож робіть замітки, практикуйте та втілюйте в життя.

1

Неординарні. Історії успіху
Малколм Гладуелл

Перш ніж почати свою справу, треба зрозуміти, що ж таке «успіх» та чому більшість успішних людей неординарні? Це книга-дослідження життя відомих та знаних людей і спосіб поглянути на їхній успіх під іншим кутом.

Автор пояснює витоки неординарності в контексті зовнішніх причин. Наприклад, правило 10 000 годин. Щоб досягнути рівня майстерності в обраній галузі, треба вивчати її та вдосконалювати вміння протягом 10 000 годин. Але осіб, які тренуються, може виявитися багато та успіху досягне не кожен. То в чому причина? Гладуелл пояснює, що велику роль має ще й оточення, спадщина, доля випадку. Як зібрати це все до купи та стати успішним, працюючи на себе — дізнаєтесь в книзі Неординарні. Історії успіху.

2

Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Чарлз Дахіґґ

Чому одні люди й компанії процвітають, а інші — йдуть на дно? Це питання не покидає голови всіх, хто прагне досягти успіху. Автор відкриє вісім секретів продуктивності та допоможе знайти мету, яка стане початком в просуванні вашого бізнесу, або просто зробить ваше життя більш продуктивним.

Працівники Google, пілоти літаків, гравці в покер та навіть колектив відомого американського мультфільму «Крижане серце». Їхній вибір, те, ким вони себе бачили, які цілі та завдання ставили перед собою, у що вірили і яку команду підбирали — ось що перетворило звичайну зайнятість на продуктивність.

3

Стратегії геніїв. П’ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва Джобса
Майкл Кусумано, Девід Йоффі

Звертаючись до історії кожної компанії (Intel, Apple, Microsoft), книга пояснює алгоритми типових бізнес-стратегій та способи їх створення. Автори не забули сказати, що Ґейтс, Ґроув та Джобс не тільки першокласні менеджери з геніальним розумом, а й звичайні люди, які мають свої недоліки та особливості характерів (інколи не дуже позитивні). Саме це й дозволило зрозуміти, яким чином вони створили компанії сукупною вартістю в 1,5 трильйона доларів.

Відмінна книга, яка буде корисна широкому колу осіб: менеджерам різних ланок корпорацій; амбітним особам; людям, часто зайнятим переговорами з партнерами, і просто тим, хто прагне розширити свій кругозір.

4

Вийди за межі. Забудь про успіх — стань видатним
Ден Вальдшмідт

Став цілі! Будь стійким! Багато працюй! Дотримуйся правил! І не здавайся, поки не досягнеш мети! Це звичайні поради, які є в кожній мотиваційній книзі. Проте автор з впевненістю розвінчує всі ці твердження та подає аргументи, які доводять, що вони не працюють.

Ден Вальдшмідт писав цю книгу декілька років, спілкуючись понад з 1000 успішних людей. Вони досягли позитивних результатів у бізнесі, науці, політиці, спорті. Та які ж спільні риси їм притаманні? Ця книжка відкриває істини, які ви не знайдете у жодному іншому виданні. Замість того, щоб вчити як «досягти» успіху, Вальдшмідт навчить, як бути успішним.

5

Домовлятися завжди. Як досягати максимуму в будь-яких перемовинах
Гєвін Кеннеді

Ще малою дитиною ви вже знали, як маніпулювати батьками задля того, щоб отримати певні іграшки, квитки в цирк або на дитячу виставу. Особливою посмішкою, обіймами, або маленькою допомогою. З часом, в деяких людей цей дар зник. Деякі навчились йому в ідеалі. І зараз, сидячи на переговорах, щоб отримати бажане, деякі цікаві ідеї ви теж використовуєте. А що ж робити іншим?

Гєвін Кеннеді детально пояснює та наводить приклади з успішного проведення переговорів (також надає тести з самоконтролю, які допоможуть вам відстежити свій прогрес). Як змусити свого співрозмовника почути ваші пропозиції, як протистояти залякуванням і фіксувати домовленості на папері, як попросити роботодавця підвищити платню та правильно купувати, продавати, торгуватися? Ця книжка стане незамінною для всіх, хто хоче вдосконалити свої навички в переговорах!

6

Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Філ Барден

Якщо ви займаєтесь маркетингом, продажами, є представником ЗМІ чи фахівцем з реклами — ця книга допоможе покращити продажі товарів та послуг. Ви дізнаєтеся як працює сприйняття продукту/товару/послуги, відбувається прийняття рішень (купувати-не купувати), та як можна впливати на поведінку покупців. Багато уваги приділяється бренду, рекламі, позиціюванню ціни та продукту.

Також книга цікава і звичайним споживачам. З неї ви дізнаєтеся, чому ми купуємо той чи інший продукт, обираємо той або інший бренд. Крім цього, розібрані в книзі прийоми допомагають більш дієво й ефективно подавати будь-який матеріал. А це необов’язково реклама — це можуть бути листи, презентації, виступи. Загалом, для маркетологів книга просто необхідна. Для всіх інших — корисна й цікава інформація. В кінці кожного розділу наводяться основні думки, які можуть стати в нагоді маркетологу.

7

Як керують найкращі
Брайан Трейсі

Ця книга написана для однієї людини — керівника будь-якої бізнес-ланки. Ніякої води, тільки поради та практичні техніки управління. Навіщо розвивати навички оперативного управління та підвищувати професійну кваліфікацію керівника? Як стати хорошим стратегом та мотивувати робітників? Та головне питання — як це зробити? Визнаний тренер з особистісного розвитку та бізнес-консультант Брайан Трейсі знає відповіді на ці питання та впевнений, що навіть у дуже досвідчених керівників зі стажем завжди є свої слабкі місця — управлінські навички, які потребують розвитку.

Головними обов’язками керівника, на думку автора, які повинні залишатися незмінними, є: ставити перед собою цілі та впроваджувати інновації, розв’язувати проблеми й визначати пріоритети, стати прикладом для інших, надихати й мотивувати.

8

Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Раян Голідей

Це улюблена книга спортсменів світового класу, коучів, політичних лідерів, телевізійників, яка перекладена на сімнадцять мов. В чому ж її особливість? А в тому, що в кожного з нас на шляху до омріяного стоять перешкоди, які ми змушені подолати.

Використовуючи принципи стоїків, автор допоможе побачити ситуацію та створити декілька шляхів до її вирішення або зміни. Якщо ви відчуваєте, що стоїте на місці, важко почати мислити по-новому або просто розчаровані, ця книга допоможе перетворити перешкоди у вигоди.