Реклама у книжці: нова пропозиція від Amazon

Мережевий магазин Amazon продає одну з кращих електронних книг в природі – Kindle третього покоління. До того ж, ще й найдешевшу – версія з Wi-Fi продається за 140 доларів, а з всесвітнім безкоштовним 3G – за 190. Тепер з’явилася можливість ще трохи заощадити.

Пропозиція стосується тільки меншого варіанту. Апарат буде коштує 114 доларів, але за умови, що за цей Amazon стане показувати покупцеві рекламу. Крім 25 доларів економії, йому пропонується набір інших знижок: подарункова картка магазину за півціни, шість аудіокниг всього по долару за штуку, будь-який музичний альбом за долар і дещо ще в цьому дусі. Сама реклама буде показуватися у вигляді смуги внизу екрану, а також – повноекранних заставок.
Реалізація виглядає цілком розумною і продуманої, особливо якщо реклама буде підбиратися за розумним алгоритмом, буде черпати інформацію про інтереси власника Kindle з історії його покупок в магазині Amazon. Проблема в тому, що 25-доларова знижка не виглядає досить вагомим аргументом, щоб проміняти просто книги на книги плюс постійний потік реклами. Особливо для покупця з наших країв, куди поштова доставка купленого Kindle коштує близько 40 доларів.

znak1