Логуш змінив «Корону» на «Миронівські хлібопродукти, але «Коронація слова» існуватиме надалі

Літературний конкурс “Коронація слова” продовжить своє існування в такому ж форматі, як і раніше.

Чутки про закриття конкурсу з’явилися після того, коли ініціатор проекту “Коронація слова” Юрій Логуш повідомив про своє рішення залишити компанію “Kraft Foods Україна”, у якій був головою правління компанії. Всеукраїнський конкурс романів, п’єс, кіносценаріїв та пісенної лірики про кохання “Коронація слова” проходив за підтримки торгової марки “Корона”, яка належить українській компанії “Kraft Foods”.

Юрій Логуш працював у компанії “Kraft Foods Україна” 16 років, тепер продовжувати професійну діяльність він буде в “Миронівському хлібопродукті”.

Цьогорічна “Коронація слова” проводилася вже за підтримки “Kraft Foods Україна”, телеканалу “Інтер” та “Миронівського хлібопродукту”. Преміальний фонд конкурсу “Коронація слова 2011” становив 120 тис.грн.