В новому театральному сезоні поставлять «Чайку» Чехова, «Біси» Достоєвського та «Сон у літню ніч» Шекспіра

Ще зовсім трохи і розпочнеться новий театральний сезон. Чим він нас здивує?

 

У театрі ім. Франка презентують чеховську «Чайку». Соріна мав грати сам майстер – Богдан Ступка. На жаль. Вочевидь, ця роль дістанеться Богдану Бенюку. Аркадіна у спектаклі — Людмила Смородіна, Тригорін — Остап Ступка, Треплєв — Дмитро Ступка, Ніна Зарічна — Анжеліка Савченко.

Крім «Чайки», Ступка планував для репертуарної палітри й іншу достойну літературу. Інсценівка новел Василя Стефаника. У запуску також одна з головних абсурдистських п’єс ХХ століття «Чекаючи на Годо» Семюеля Беккета (для Камерної сцени).

 

«Сюжет» майбутнього сезону, що ятрить душу, пов’язаний із Театром на Подолі. Один із найкращих колективів перебуває в статусі «напівбомжа». З Гостиного двору вигнаний. Нова будівля на Андріївському недобудована. Функціонує тільки крихітна сцена.

Та у планах подільців — твори суціль «великої форми». Наприклад, Віталій Малахов приміряється до п’єси Михайла Булгакова «Іван Васильович», що стала, завдяки Леоніду Гайдаю, радянським кінохітом усіх часів та народів.  Ще планують уже четверту версію шекспірівського «Сну в літню ніч».

Столичний Театр драми та комедії на Лівому березі Дніпра стартує прем’єрою «Войцека» Георга Бюхнера (15 вересня). Є підозри, що це буде одна з найпомітніших прем’єр сезону.

У цьому ж театрі готуються до Федора Михайловича Достоєвського. За мотивами його повісті «Село Степанчиково та його мешканці» режисер Олексій Лісовець готує «Фому Опіскіна».

Київський молодий театр — на майбутнє — розглядає теж чимало цікавих репертуарних ідей. Одна з таких: сценічна версія роману Федора Достоєвського «Біси».  Можливо, побачимо в новому сезоні й спектакль за Луїджі Піранделло «Людина, Звір і Чеснота» та Польську п’єсу «Сніданок із президентом» Ріхарда Гронського.

Національний театр російської драми ім. Лесі Українки запрошує глядачів у подорож лабіринтами театру класичного, костюмного. На жовтень заявлений Жан Батист Мольєр — один із головних його «брендів» «Уявний хворий». Ближче до Нового року в цьому театрі запланована ще одна французька п’єса — «Любовне божевілля» Жана Франсуа Реньяра. У його п’єсах знаходили багато спільного з традиціями італійської комедії.

Сучасна вітчизняна драматургія презентована п’єсою Олександра Марданя «Кішки-мишки» (режисер Ірина Дука). В афіші, не відступаючи від автора, запропонований такий варіант назви: «Жінки. Фрагмент. Скандал без антракту».

Більше інформації тут.