Перший фестиваль книжкової реклами у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013»

 

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)».

.

Засновниками цього надважливого для вітчизняної видавничої справи починання стали Українська асоціація книговидавців та книгорозповсюджувачів, Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.

.

Головним стрижнем Фестивалю є конкурсна частина, у якій можуть взяти участь всі охочі – видавці, художники-ілюстратори, студенти та будь-хто, хто зацікавлений питанням книжкової реклами. При чому на конкурс приймаються як і вже втілені у життя ідеї, так і абсолютно нові.

.

Проявити і показати себе креативщикам та рекламістам буде у чому.  Це і графічна реклама, і відео-реклама, і рекламні кампанії, і акції, а також книжкова обкладинка як найперший і найдієвіший інструмент реклами.

.

Крім того, під час роботи Фестивалю будуть проводитися круглі столи, семінари, лекції для професіоналів та студентів. І все це для того, щоб книжка жила, книжка створювалася, книжка знаходила свого читача!

Приєднуйтеся! Створімо спільний творчий майданчик для обміну креативними ідеями, втілення цікавих рекламних проектів і професійного зростання у галузі книжкової реклами.

.

Положення І Фестивалю книжкової реклами

Засновники: Українська асоціація книговидавців та книгорозповсюджувачів, Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», портал «Друг Читача» за підтримки Спілки Рекламістів.


Мета: дати поштовх розвитку ринку книжкової реклами.

Фестиваль проходить під час виставки «Книжковий Світ-2013»
11-13 квітня 2013 р.

 

Фестиваль визначає найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

 

Визначення переможців проводить професійне журі, яке складається з представників засновників Фестивалю та запрошених фахівців.

 

Одночасно із професійним журі визначення своїх переможців у кожній номінації здійснює студентське журі.

 

Кожен із засновників Фестивалю, крім того, може встановлювати свої власні призи.

 

Крім того, протягом місяця напередодні Фестивалю серед глядачів проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

 

Подання реклами на конкурс здійснюється як авторами реклами, так і замовниками. Нагородами відзначаються АВТОРИ рекламних робіт.

 

До участі у Фестивалі допускаються роботи, як комерційного, так і соціального характеру, які рекламують книжки, видавництва, авторів, бібліотеки, книгарні, а також пропагують читання.

 

Кожна робота супроводжується описом, який включає дані про автора, про книжку чи подію, яка рекламується, про замовника або видавця. Для рекламних акцій, кампаній та флеш-мобів, окрім опису акції, приймаються фото та відео-звіти з подій або інші матеріали, які дають змогу уявити події, що відбулися.

У номінації «Книжкова обкладинка» роботи приймаються в електронному варіанті (до 8 квітня) та у матеріальному вигляді, якщо конкурсна робота виходила друком (під час Фестивалю).

 

Роботи подаються до 8 квітня.

По мірі надходження, але не пізніше 8 квітня роботи розміщаються на сайті «Друг Читача» для відкритого голосування читачів.

 

Після 8 квітня роботи на Фестиваль не приймаються.

 

Переможець у кожній номінації отримує відзнаку журі Фестивалю.

 

Під час роботи Фестивалю організуються заходи для професіоналів та студентів з метою обміну ідеями та підняття професійного рівня: круглі столи, семінари, лекції.

 

Роботи надсилати на електронну адресу d_ch@skrynia.com.ua

Контактна особа – Наталія Уварова, тел. 044 467 50 24 та 098 776 77 10

Друг Читача