І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: буктрейлер «Портрет Доріана Грея»

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. По мірі надходження, але не пізніше 8 квітня, на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Від сьогодні на нашому сайті Ви маєте змогу знайомитися з учасниками Фестивалю книжкової реклами.

________________________________________________________________

.

НОМІНАЦІЯ «ВІДЕО-РЕКЛАМА»
Буктрейлер

Режисер – Розпутня Софія – vk.com/sofi.sunny
Фото –  Булат Олена- vk.com/amelia_sanders
Монтаж – Бондарюк Олег – vk.com/tjeys

Ми недавно в ході дослідження походження буктрейлерів і визначення , яке місце буктрейлери займають серед засобів інформування покупців вирішили спробувати власні сили у створенні такого ролику.

Ми обрали книгу нового видання «Портрет Доріана Грея»;
Автор – Оскар Вальд;
Видавництво –  «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»;
Переклад – Ростислав Доценко;
Ілюстрації – Владислав Єрко;
ISBN 978-617-585-031-2

Ми використали техніку зйомки stop motion і уривки з фільму. Це наша перша робота і нам було надзвичайно цікаво працювати над роликом, надіємось на об’єктивну оцінку, але  просимо строго не судити.

 


.

Друг Читача