І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: буктрейлер «Як не заблукати в павутині»

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Знайомтеся з черговим учасником Фестивалю книжкової реклами.

________________________________________________________________

.

НОМІНАЦІЯ «ВІДЕО-РЕКЛАМА»
Буктрейлер

Буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині».
Видавництво Старого Лева.
Сценарій, анімація, монтаж: Олександр Фразе-Фразенко.
Ілюстрації: Дмитро Кузьменко.
Музика: ТНМК.


 .

Друг Читача