І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: рекламний флаєр інтернет-книгарні knigka.ua

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Знайомтеся з черговим учасником Фестивалю книжкової реклами.

________________________________________________________________

.

НОМІНАЦІЯ «ГРАФІЧНА РЕКЛАМА»

Поліграфія (флаєр)

Автор ідеї та виконавець: Васюк Євгенія
Мета створення: реклама туристичного асортименту книжкового інтернет-магазину knigka.ua (м. Київ) на туристичних виставках та серед потенційних покупців напередодні сезону відпусток.
Ідея створення: цільова аудиторія – люди, які полюбляють активний відпочинок. Макет флаєра, на перший погляд, здається простим, але… не вдивляючись відразу в запропоновані книжки, ми можемо з першого погляду зрозуміти основну ідею рекламного послання – це подорожі, про що, перш за все, нам розповідає графічне оформлення у вигляді державних прапорів двох популярних держав (Італія, Франція) для літнього відпочинку, активних подорожей і, звичайно, здійснення мрій. Зелений колір звороту флаєра асоціюється у більшості з природою, а це означає, що знову ж таки з мандрівками; зелений – це колір літа, що означає пізнання всього нового, яскравого та цікавого. А в психологічному сприйнятті людиною зелений колір надає відчуття надійності та стабільності, як наслідок позитивно впливає при першому зоровому контакті з рекламним матеріалом. На рекламному флаєрі представлені одні з найкращих путівників нашого магазину, які надають максимально повну інформацію про країни для найзавзятіших мандрівників.

 

.

 

Друг Читача