Молоді буковинські письменники у Львові говорили про промоцію літератури у ЗМІ

У львівській кав’ярні «Кабінет» відбулася зустріч для журналістів та літераторів на тему: «Молодіжне мистецтво та українська література: досвід промоції у ЗМІ». Експертами події були: письменниця, літературознавець, арт-директор «Literatur Cafe» Христя Венгрик та письменник, тележурналіст, арт-директор «Literatur Cafe» Сашко Горський.

Семінар є третім проектом журналу «Ї», та організований за підтримки мистецького об’єднання «Дзиґа». Організатори, зокрема експерти, мали за мету поділитися досвідом промоції творчості молодих людей за допомогою ЗМІ.

Як розказав Сашко Горський, їхня діяльність розпочалася із організації невеликих літературних вечорів, які мали перерости за межі Чернівців. З самого початку співпрацювали з владою, різноманітними кав’ярнями та талановитими молодими людьми.

Також власним коштом видали антологію. Не нехтували участю й у заходах організованих іншими. Проводили літературні вечори, де автори читали свої твори і це супроводжувалося невеликими театральними постановками. Кошти переважно виділяла адміністрація міста.

З 2 червня започаткували «Літературні вівторки», які проводять в одній із чернівецьких кав’ярень. Вечори проводять тематичні: японської поезії, польської літератури, еротичної літератури, на якому була присутня Дзвінка Матіяш. Наступним буде вечір французької літератури, на якому очікують Євгенію Конаненко – перекладача французької літератури.

Також на зустрічі показували кадри із телепрограми «Експромт», який виходить на ТК «Буковина», де запрошують і піарять молодих митців. На програму запрошують митців різних сфер: фотографії, літератури, короткометражних фільмів та іншого. Зараз планують заснувати свій сайт «Квадрат».

Христя Венгрик розказала про свою власну творчість, жалілася на те, як чернівецькі журналісти не завжди її об’єктивно оцінювали.

Також експерти дали кілька практичних порад, щодо піару молодих творчих людей. Зокрема вони вважають, що варто подію зробити такою, щоб на неї не можливо було не піти. Слід використовувати соціальні мережі для залучення як змога більше людей. Не слід наголошувати на різності кожного з митців. Має бути якнайкраща співпраця, щоб середовище областей, зокрема Чернівців виходило за свої межі і зливалося з іншими, пише ЗІК