Українці довіряють інтернету більше ніж телебаченню

*

Нові медіа, що стали популярними під час масових протестів 2013-14 років  продовжують задавати тон в інформаційному просторі та відбирають аудиторію у традиційних ЗМІ. Про свідчать результати опитування компанії UMG на замовленя інтернет-платформи Cultprostir.

 

Традиційному лідеру інформаційного простіру телебаченню (59 %), мешканці Києва довіряють менше чим інтернет-ЗМІ (77,5%).

 

«Природно, що основним джерелом інформації, котре найбільше задовольняє киян своїм контентом, є Інтернет. «Класики жанру» – радіо, телебачення, газети, дуже сильно програють з точки зору сучасності та динаміки. Це не означає, що «не буде театру», як казав герой одного популярного фільму, але значимість традиційних каналів інформації може ще більш істотно зменшитися. Що стосується телебачення, то на даний момент наше українське ТБ має масу нарікань на якість контенту. Про це кажуть громадські діячі та активісти, і ось тепер ми отримали підтвердження безпосередньо від самих споживачів» – коментує результати опитування заступник гендиректора компанії UMG Наталія Бухалова.

Cultprostir