Українці збирають кошти на перший практичний посібник із реклами

new2 (1) (1)

49 днів залишилося до завершення проекту фондування видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича. Книжка від викладача Школи журналістики УКУ вийде друком у Видавничому домі «Києво-Могилянська академія» влітку 2016 року. Це друга, оновлена й доповнена версія посібника.

Посібник розповідає про основи реклами, відкриває секрети успіху, які стануть у нагоді при роботі із власним проектом. У книзі зібрані практичні рекомендації, приклади реальних кейсів та алгоритми для власної роботи. Успішні українські рекламісти радять практичний посібник усім початківцям як настільну книгу з реклами. Бізнесмени, культурні та громадські діячі фондують посібник і так підтримують вітчизняну освіту. В мережі можна ознайомитися з демо-версією книги.

За час, поки триває проект, вдалося зібрати уже 17% з необхідної суми. Для втілення ідеї необхідно зібрати ще понад 57 тисяч гривень.

infografika.uzgodzheno

Проект реалізовується на сайті biggggidea.com, тож отримати посібник можливо, лише фондувавши видання. Щоб допомогти проекту, слід зайти на його сторінку на Спільнокошті, натиснути кнопку «Фондувати» та вписати суму свого внеску. Після цього обрати подарунок згідно цієї суми (щоб отримати примірник книги, необхідно фондувати видання на 155 гривень), внести кошти, розповісти друзям у соцмережах. Після того, як буде зібрано оголошену суму, всі, хто долучилися до збору коштів і внесли необхідну суму, одержать посібник поштою.