«Реклама. Конспекти копірайтера»: 14 днів до завершення проекту (відео)

1661807_1250671908282025_3113077908377999717_n

До завершення збору коштів на видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича на платформі Велика Ідея залишилося 14 днів. Після завершення збору необхідної суми книга вийде друком у видавничому домі «Києво-Могилянська академія».

Проект уже профондувало 45 доброчинців, які разом зібрали майже 23 тисячі гривень. Усі вони отримають подарунки. Зокрема, гарантовано відправиться до нових власників 30 примірників практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича. Двоє із доброчинців уже відвідали семінар «Креативна медитація». Ще двоє людей разом із примірником практичного посібника у подарунок отримають книгу «Дифузія інновацій» Еверет М. Роджерса. Ще двоє друзів української книги отримають авторські примірники практичного посібника з автографами креативного самурая.

Кожен доброчинець проекту на Спільнокошті має змогу отримати набір авторських листівок, примірник книги, знижку на будь-який курс у Київській Школі рекламних технологій, професійну консультацію від Сергія Трухімовича для твого власного проекту, а також можливість допомогти будь-якій обраній бібліотеці України.

Для успішного завершення проекту потрібно зібрати ще 67 % від необхідної суми.

Підтримати проект

Партнери проекту: «Києво-Могилянська Академія», Київська школа рекламних технологій, Харківська школа реклами та комерційного дизайну «Багаж», Культурно-громадський центр Шelter+Об’єднання відповідальних громадянДруг Читача