Вчені довели, що емоційний твір має більше шансів стати бестселером

book sell

Вчені провели дослідження у книжковій галузі і створили алгоритм, який зі 80-відстотковою точністю визначає, наскільки успішним буде видання. Пише Видавництво Старого Лева з посиланням на Independent.

Колишній редактор британського видавництва Penguin Books Джоді Арчер і доцент англійської мови в Університеті штату Небраска Метью Джокер проаналізували книжкові бестселери останніх 30 років. Дослідники розглянули 20 тисяч книг, які у світі вважаються успішними. Вчені спиралися на результати різних експериментів та бази даних останніх 5 років. Результати дослідження вони опублікували у книзі «Код бестселера» (The Bestseller Code).

«Ми виявили, що сюжетна лінія дуже важлива … Ідеальна схема для художнього твору — коли емоційна та стилістична складові розвиваються симетрично. Емоційні твори, як правило, мають більше шансів очолити списки бестселерів і залишатися на вершині», — зазначає Джоді Арчер.

Виявляється, реальні люди є більш привабливими для читачів, ніж вигадані істоти. Окрім того, слова «потребувати», «хотіти» і «робити» використані вдвічі частіше у бестселерах, ніж в інших книгах. А слово «добре» — втричі частіше. Також вчені відзначають часте вживання слів «любити» та «пропускати» в успішних творах.