Завдяки Спільнокошту надруковано посібник «Реклама. Конспекти копірайтера»

конспекти-копірайтераЗавдяки професійній роботі команди Видавничого дому «Києво-Могилянська академія» та Спільнокошту вийшло друком оновлене й доповнене видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича.

Кожен, хто долучився до проекту на платформі Спільнокошт і обрав собі примірник книги в подарунок, отримає свій власний посібник.

Замовити книгу можна в інтернет-магазині Видавничого дому «Києво-Могилянська академія».

Для тих, хто ще вагається, автори пропонують ознайомитися з демо-версією практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», аби позбутися всіх сумнівів й переконатися, що ця книга вартує того, щоби стати настільною.