Amazon напускає туману у питанні продажу свого рідера для електронних книжок

Зацікавленість сайту Amazon у тому, щоб оголосити продажі свого рідера Kindle DX рекордними очевидна – адже перед Різдвом люди охоче купують популярні товари. Однак той факт, що компанія не оприлюднює точних цифр продажу означає, що вона не надто впевнена у цьому „рекорді”

У листопаді сайт хвалився, що пристрій для читання є бестселером №1, а у грудні заявив, що варто замовляти ще, бо не вистачає. Однак ніхто не знає достеменно, скільки було продано Kindle DX, починаючи з виходу на ринок у 2007-му році.

„Amazon завжди був потайливою компанією, – твердить Пол Біба, фахівець, що відстежує продажі електронних книжок. – Подібні фірми вважають, що оприлюднення інформації грає на руку конкурентам”.

Інших фахівець, Сандіп Агарвал, твердить, що у обох своїх модифікаціях Kindle навряд чи істотно перевищив показник у півмільйона продажів. Це значно поступається показникам IPod від Apple, які тільки за перші два роки продали понад 1,3 мільйони одиниць. Проте навіть у той момент домінування цього музичного плеєра на ринку не було очевидним. Інше питання – зараз, коли продаж перекриває вже 200-мільйонний рубіж.

Крім того сайт Amazon є єдиним каналом продажу пристроїв Kindle на відміну від продукції конкурента – фірми SONYа, яка співпрацює з різними магазинами та сайтами, повідомляє Ґардіан.