Англійський гіпермаркет “взяв на буксир” сусідню книгарню

Мережа дисконтних супермаркетів ТЕСКО розмістила на своїх полицях оголошення про те, що більший вибір книжок можна знайти у сусідній книгарні.

Не секрет, що старі-добрі книгарні потерпають через конкуренцію з боку інтернет-магазинів та великих супермаркетів, які взялися торгувати книжками з великими знижками.

Менеджер одної з таких книгарень у Британії вирішила звернутися до керівника британських дисконтних супермаркетів ТЕСКО, оскільки один з таких супермаркетів знаходиться через дорогу і псує бізнес. “Люди приходять і кажуть: Я бачив книжки за півціни у ТЕСКО”.

У інтернеті менеджер знайшла електронну адресу керівника ТЕСКО і написала листа про те, що її книгарня має великі проблеми з дисконтами ТЕСКО на книжкові новинки. “Я зазначила, що, хоча наші інтереси перехрещуються у багатьох відношеннях, ми є фахівцями книжкового ринку і допомагаємо клієнтам розібратися у великій кількості сучасних книжок. Звісно, ми не можемо зупинити людей, які купують книги у ТЕСКО, але я запропонувала, щоб супермаркети помістили оголошення: якщо клієнт не може знайти те, що хоче, він має звернутися до нас “.

Вже наступного дня, вона отримала відповідь від регіонального менеджера ТЕСКО, який написав, що це “чудова ідея”, і тепер супермаркет ТЕСКО розмістив у своєму книжковому відділі оголошення про те, що у книгарні через дорогу є значно більший вибір книжок, що там працюють фахові консультанти, є доставка рідкісних видань, працює кав’ярня, книжковий клуб, відбуваються вечори поезії.

Книжники дуже сподіваються на дієвість реклами – адже окрім тих, хто тягне руку до полиці у пошуках нового бестселера у ТЕСКО, туди ходять і люди, зацікавлені у широкому виборі книжок, пише Гардіан

Ця проблема є актуальною і для України – адже книготоргівці давно скаржаться на АШАН, який своїми цінами на книжки заважає працювати навіть демократичному книжковому ринку “Петрівка”.