Супермаркети Tesco вирішили взятися за екранізацію книжок

Використання книжкових бестселерів як своєрідного „паротяга” для інших галузей – не новина. Але те, що замислила британська мережа супермаркетів Tesco, не має прецедентів. Компанія вирішила низку екранізацій популярних книжок з метою подальшого продажу фільмів через свої магазини на ексклюзивній основі.

„Першою ластівкою” нового проекту стала екранізація книжки Джекі Колінз „ Париж на зв’язку”, яка розповідає про гламурний світ моди та розслідування серійного вбивства моделей з нульовим розміром.

За нею плануються до екранізації твори Філіпа Пулмана, Діка Френсіса, Жаклін Вільсон та інших популярних авторів.

Як заявляє керівництво мережі, фільми збільшують цікавість публіки до книжок, і якщо поруч з романом буде стояти DVD з екранізацією, це буде корисним і для автора, і для супермаркету.

Крім того, на відміну від звичайних кінопродюсерів, співпраця яких з письменниками зазвичай обмежується викупом права на екранізацію, Tesco залучає творців до процесу створення сценарію і навіть до участі у зйомках.

Компанія планує також кінопрокат своїх фільмів, щоб швидше повернути вкладені гроші.

Подібний кінопроект має на меті вивести Tesco у лідери на ринку книжок та домашніх розваг – адже ексклюзив на подібні фільми привабить до полиць широку публіку. І саме тому компанія утримуватиметься від екранізації ризикованих творів – як то еротичні чи занадто жорстокі. Репертуарна політика має відповідати репутації Tesco, пише Ґардіан