Бідні американці купують 32% книжок, а жінки – 60% детективів

За результатами чергового аналітичного дослідження складено портрет американця, який купує книжкову продукцію.

Сервіс Bowker оприлюднив деякі дані, отримані в ході щорічного дослідження споживчої поведінки жителів США на книжковому ринку. В опитуваннях, що проводилися протягом усього 2009 року, взяли участь 44 тисячі респондентів. У сукупності вони придбали в американських магазинах 118 тисяч книг.

Як з’ясувалося:

* Середній вік американського покупця книжкової продукції складає 42 роки.
* Покоління людей, які народилися в період повоєнного «бебі-буму» виявляє істотну активність на книжковому ринку: на їхню частку припадає близько 30% всіх продажів. Люди старше 60 років купують книги майже у два рази рідше, представляючи 16% проданої продукції.
* Понад 40% американців старше 13 років протягом року придбали як мінімум одну книгу.
* Жінки частіше за чоловіків купують книги, торік їм вдалося «відрізати» 64% продажів. Примітно, що серед покупців детективної літератури і трилерів жінок теж виявилося більше, ніж чоловіків – 60%, а от інтерес до фантастичної літератури розподілився порівну між покупцями обох статей.
* 32% книжкової продукції в 2009 році було куплено сім’ями, річний дохід яких становить менше 35 тисяч доларів. Одна п’ята всіх їхніх покупок припала на дитячу літературу.
* Найпопулярнішими жанрами нон-фікшн серед американських читачів є біографічна і автобіографічна література.

ПроБукс