Незалежні книготорговці не поспішають співпрацювати з Google eBooks

Тільки одна п’ята частина магазинів, які перебували у Американської асоціації книготорговів, скористалася широко розрекламованої партнерською програмою інтернет-гіганта, повідомляє pro-books.ru.

Влітку минулого року, коли очікувався запуск першого комерційного проекту Google, пов’язаного з книгами, Американська асоціація книготорговців (American Booksellers Association) оголосила про те, що буде співпрацювати з новим учасником ретейлером. Передбачалося,  незалежні учасники ринку скористаються партнерською програмою магазину цифрових книг Google Editions (пізніше змінив назву на Google eBookstore) та нададуть доступ до продукції в електронному форматі на своїх локальних веб-ресурсах. Як виявилося, через півроку після офіційного відкриття ритейлера Google, представники незалежних книжкових магазинів все ще з побоюванням ставляться до запропонованих можливостей.

Як повідомляє журнал The Bookseller з посиланням на главу ABA Орена Тейчера (Oren Teicher), тільки 300 членів асоціації з 1500 підключилися до торгівлі цифровими книгами з допомогою горезвісної партнерської програми. Сама схема, за його словами, працює нормально. Тим не менш, не всі незалежні книготорговці встигли усвідомити, що частина їх клієнтів з деяких пір хочуть купувати книги в цифровому форматі, і варто надати їм таку можливість.

Керівництву професійного об’єднання доводиться активно вести роз’яснювальну роботу, пропагуючи доцільність виходу на ринок електронних книг для невеликих магазинів. Разом з тим, самим учасникам книжкової галузі припадає також привчати потенційних читачів до думки, що цифровими книгами торгують не тільки магазини-гіганти типу Amazon. Влітку цього року Google eBookstore приступить до роботи у Великобританії.

znak1