Хітом продажу на Amazon стала пародія на Хемінгуея

Хітом продажу на Amazon стала пародія на Хемінгуея. За поширення книги взялася американська компанія Gotham Entertainment Group, що займається, як нескладно здогадатися з назви, в основному публікацією коміксів.

Книга, на яку купила права Gotham Group, спочатку була самостійно видана автором – Марті Бекерманом. Вона носить назву «The Heming Way: How to Unleash the Booze-Inhaling, Animal-Slaughtering, War-Glorifying, Hairy-Chested, Retro-Sexual Legend Within … Just Like Papa! », що можна приблизно перекласти як «Як легенда, питюща, яка курить,  прославляє війну, не голиться, ретро-сексуальна, яка любить стріляти по тваринах може стати вам … майже татом!».

Це – наполовину пародія, наполовину данина захопленню колоритною фігурою великого Ернеста Хемінгуея: автор іронізує з приводу пристрасті письменника до випивки, полювання, його ставлення до жінок та самопроголошення себе героєм війни. Як стверджує автор, Хемінгуей би знову наклав на себе руки, якби він зустрів сучасного метросексуального чоловіка. За минулий вікенд «Heming Way» стала найпопулярнішою книгою-пародією за кількістю продажів в інтернет-магазині Amazon, обігнавши популярну книгу Макса Брукса про виживання в умовах зомбі-апокаліпсису і мешап-роману (що характерно, на ту ж тему) «Гордість і упередження та зомбі».

За словами Бекерман, працювати з його книгою відмовилися всі великі видавництва Нью-Йорка. У письменника викликає невдоволення те, що молоде покоління часом навіть не знає, ким був Хемінгуей, який покінчив із життям усього півстоліття тому. Книга є спробою створити з класика щось подібне на комікс-персонажа, адже, як вважає Бекерман, «легенда про нього самого пережила деякі з його романів». На хвилі успіху Бекерман не виключає можливості екранізації своєї праці.

znaki.fm