Американські видавці надаватимуть своїм авторам інформацію про попит на їхні книжки на

Кілька видавців вирішили надавати письменникам інформацію про затребуваність їхніх книг в різних форматах.

За повідомленням газети The New York Times, як мінімум три американські видавця, включаючи лідера ринку – Random House, Hachette Book Group і Simon & Schuster – серйозно задумалися про протистояння ритейлеру Amazon, із недавніх пір активно штурмують його територію. Онлайн-торговець наприкінці минулого року почав надавати авторам, книги яких є в асортименті магазину, доступ до даних сервісу Nielsen BookScan про продажі друкованих видань. Причому, дані надходять від найбільших мереж, середніх і невеликих точок, а також онлайн-магазинів і в цілому покривають близько 75% ринку друкованих книг у США. Доступна також статистика продажів по регіонах. Amazon позиціонував сервіс під назвою Author Central як засіб зміцнення зв’язків між авторами і читачами, але учасники галузі одразу сприйняли його як черговий виклик видавцям, куди звертаються за інформацією про затребуваність книг.

Тепер же, коли ритейлер почав переманювати авторів у власні видавничі філії, конкуренти повинні були зважитися на якісь заходи протидії. Три вищезазначені видавництва оголосили, що готують власні онлайн-портали, за допомогою яких автори та ілюстратори зможуть самостійно моніторити продаж своїх книг по різних каналах і – що важливо – в різних форматах, включаючи цифрову. Такі сервіси, як сподіваються видавці, задовольнять запити авторів, які потребують точних і оперативних даних про затребуваність власних творів, але до останнього часу змушені були постійно допитувати на цю тему редакторів і агентів. Сервіси також запропонують користувачам деякі маркетингові інструменти для просування книг.

Автори та літературні агенти новину сприйняли з ентузіазмом.

Pro-books