McDonald’s сподівається поширити Великою Британією 15 мільйонів книг

У Великобританії стартував розширений варіант кампанії з підтримки грамотності і читання, організований відомою мережею ресторанів швидкого харчування в партнерстві з місцевими видавцями.

Як повідомляє журнал The Bookseller, «пілотна» ініціатива McDonald’s річної давності, коли у Великобританії до популярного дитячого обіду Happy Meal замість іграшок стали додаватися книги Майкла Морпурго, отримала продовження. Під час проведених мережею опитувань з’ясувалося, що дев’ять з десяти батьків ініціативу вітали, і у січні стартувала вже повноцінна довгострокова кампанія, яка триватиме до кінця 2014 року. На коробках з обідами з’явиться наклейка Happy Readers, що означає, що в комплекті з їжею йде книга ціною в один фунт. Протягом перших п’яти тижнів кампанії це буде продукція видавництва DK Books, барвисті книжки популярної серії «Дивний світ». Надалі до процесу підключаться й інші представники британського видавничого ринку, подробиці про своїх майбутніх партнерів з цієї сфери McDonald’s поки не розголошує.

Зате відомо, що новій кампанії, як і «пілотному» проекту, надав підтримку Національний фонд грамотності Великобританії (National Literacy Trust). На думку його керівника Джонатана Дугласа (Jonathan Douglas), програми, подібні Happy Readers, надзвичайно важливі, оскільки завдяки їм все більша кількість книг потрапляє в руки дітей, причому по всій країні, якщо врахувати географічний розмах McDonald’s. Згідно з даними свіжого дослідження фонду, тільки половина дітей в Британії по-справжньому люблять читання, а у кожної третьої дитини при цьому немає своїх книг.

Віце-президент з маркетингу McDonald’s Алістер Макроу (Alistair Macrow) також переконаний у тому, що масштаб кампанії зіграє свою роль, і в підсумку мільйони мам, тат і дітей отримають задоволення від читання. Всього до кінця 2014 року мережа розраховує поширити в рамках програми Happy Readers більше 15 мільйонів книг.

Pro-books