Цифрові книги потрапили до споживчого кошику Британії

Управління національної статистики в черговий раз оновило бюджетний набір споживчих товарів, включивши в список книжкову продукцію в е-форматі.

Як повідомляє газета The Daily Telegraph, Управління національної статистики (Office for National Statistics) Великобританії оприлюднило список товарів, які включені до споживчого кошика, що дозволяє визначати рівень інфляції в країні. Перелік найбільш типових покупок оновлюється щорічно і включає в загальній складності близько 700 товарів. Спостерігачів, втім, цікавить не тільки і не стільки інфляція: вони колекціонують факти, що свідчать про те, як рік від року змінюються купівельні переваги жителів Сполученого Королівства.

У цьому році з’явився черговий вагомий привід для роздумів: у споживчому кошику вперше опинилися книги в електронному форматі. Справедливості заради варто відзначити, що книги в твердій палітурці і м’якій обкладинці, як художні, так і нон-фікшн, для дорослої аудиторії і для дітей є «завсідниками» списку. Представник управління зазначив, що книги у цифровому форматі сьогодні утворюють значимий і зростаючий ринок, а число читачів цього контенту неухильно росте протягом останнього часу. Згідно зі статистикою, на британському книжковому ринку за підсумками 2012 частка продажів е-книг становила 13-14% в кількісному відношенні і 6-7% – у вартісному.

До речі, «новачками» в кошику нарівні з е-книгами виявилися також білий ром, гарячий шоколад і чорниця. А серед «вибулих» – шампанське, що продається в ресторанах і кафе, а також десерти в пунктах харчування в офісах і різних установах. Аналітики щороку готові пояснювати зміни, що відбуваються в кошику: так, ром, на їхню думку, стає все більш затребуваним серед молодих британців, тим часом у місцях громадського харчування жителі Сполученого Королівства нині воліють економити.

Pro-books.ru