У Європі стартувала кампанія «Що я прочитаю наступного разу»

*

Організатори акції «Що я прочитаю наступного разу», яка охоплює всі європейські країни, пропонують читачам і представникам книгарень ділитися в соціальних мережах інформацією про видання, щоб допомогти іншим користувачам познайомитися з новинками книговидання та визначитися з тим, що вони будуть читати найближчим часом.

 

Кампанію запустила Європейська та Міжнародна Федерація книготорговців (EIBF). Взяти в ній участь можна, поділившись враженнями про книгу в соціальних мережах і забезпечивши запис тегом #mynextread.

 

Мета акції – надихнути нове покоління читачів і оживити роздрібну книготоргівлю. «Що я прочитаю наступного разу» також дозволить показати владі Євросоюзу, що сучасні інтернет-користувачі надають перевагу замкнутим екосистемам, наприклад, Kindle від компанії Amazon, свободу вибору. Нагадаємо, Федерація в жовтні 2014 подала в Єврокомісію скаргу на Amazon – на думку її представників, виробник обмежує читачів у виборі літератури.

Новости литературы