.
НОМІНАЦІЯ «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ»
Серія каталогів прав (стиль обкладинок, розроблений на кілька років) для участі літературної агенції в роботі центру літературних агентів Frankfurt Book Fair LitAg.
Аудиторія каталогів: редактори відповідних підрозділів закордонних видавництв, літературні агенти
Замовник: підрозділ компанії PR-Prime — літературна агенція MSBrand Corporation
Виконавець: Компанія PR-Prime
Автори та виконавці: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Сашко Шевцов, Петро Мацкевич, Михайло Євшин
.
.
.
Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».
________________________________________________________________
– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)
– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)
– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)
– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)
.
Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.
.
11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.
.
За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.
.
Положення Фестивалю читайте тут.
.
Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!
.
Друг Читача