Конкурс VideoBooks був організований силами незалежної книготорговільної мережі Dodo Space за підтримки декількох московських видавців. На конкурс, оголошений на початку червня, було подано понад 100 заявок, у шорт-лист, опублікований у середині серпня, увійшло 10 відеороликів, а 1 вересня організатори оголосили результати змагання.
Перше місце журі конкурсу присудило буктрейлеру на книгу «Молюктеб« (автор ролика – Стас Єфанов):
Друге місце дісталося ролику до книги «Кульбабове вино» Рея Бредбері (команда авторів в особі Анни Гильов, Сергія Оболонкова, Олени Ширшової, Іллі Матвєєва та Олександри Оболонкової):
Нарешті, третє місце було присуджено буктрейлеру до книги «Бабуся Смерть» (Ольга Лукас і Наталя Поваляєва):
Призовий фонд конкурсу склав 55 тис.руб (14 тисяч гривень).:
Перше місце – 25 тис. руб,
друге місце – 17 тис. руб,
третє місце – 13 тис. руб.
З повною версією підсумків Videobooks’a, що включає ролики всіх фіналістів конкурсу, можна познайомитися в блозі проекту.
За матеріалами Pro-books