5 неперевершених суконь книжкових героїнь

Ви зауважували, скільки зусиль докладають письменники до опису деталей зовнішності своїх героїв та героїнь? Це маленькі, але дуже важливі дрібнички, без яких образи персонажів утратили б свій шарм. Сьогодні поговоримо про сукні літературних героїнь, однаково прекрасні і в книжках, і на екранах.


Роман — показ мод

Вишукані сукні — це не те, про що Скарлет О’Гара може «подумати завтра». Так само, як і авторка «Звіяних вітром» Маргарет Мітчелл та режисер екранізації Віктор Флемінг. Чого тільки варте її зелене оксамитове вбрання, пошите зі стареньких штор матері. Саме ця «портьєрна сукня» стала символом розважливості та незалежності, а усі інші вбрання героїні, які зі сторінок книги мігрували у кінострічку, досі захоплюють найкрщих модельєрів.

«Ешлі подумав, що справді ніколи не бачив більш рішучої людини, ніж Скарлет О’Гара, яка вирішила завоювати світ за допомогою сукні з оксамитових портьєрів своєї матері і пір’я, видертого з півнячого хвоста».


Помирати теж потрібно красиво

У світі існує вже понад тридцять екранізацій історії про самогубство Анни Кареніної, і кожна з них по-своєму інтерпретує авторський задум. Але всіх їх об’єднує одна деталь — бальна чорна сукня героїні. Хоча і тут ви не знайдете одноманітності. Толстой дозволив нам самим уявити фасон цього вбрання-символу, тож режисери дали життя трьом десяткам неперевершених шедеврів моди тієї епохи.

Вів’єн Лі.
Екранізація 1948 року

Кіра Найтлі.
Екранізація 2012 року


Діамантів багато не буває

Крижана королева вечірки Дейзі в образі заможної холоднокровної леді — чи не через вбрання ми так захоплюємося цією героїнею «Великого Гетсбі»? Її сукня з тканини тілесного кольору, прикрашена кришталевими краплями, схожими на крижинки, з хутряною накидкою на плечах — навряд чи знайдеться хоча б одна дівчина, яка про таку не мріє. Цікаво, чи передбачав письменник, що образові його героїні ще довго заздритимуть світові модниці?


Фурор у моді двадцятого століття

Одна із перших асоціацій, яка виникає при згадці про роман «Сніданок у Тіффані» — чорна приталена сукня, темні окуляри, діадема і тендітна Одрі Гепберн, яка тримає між довгими пальцями свою сигаретку. Добре це чи ні, та екранізований образ головної героїні не дозволяє нам побачити її по-іншому.
А сукню цю створив модельєр Юбер де Живанші. І, попри свою простоту, саме вона була визнана найкращою сукнею, яку коли-небудь носила жінка у фільмі.


Мишки, які не нашкодять

Образ Попелюшки став прикладом для наслідування для багатьох дівчат. Та й хто ж не мріє одного вечора одягти на бал пишну блакитну сукню, до якої так личать кришталеві черевички? В останній екранізації казки сукня попелюшки просто таки сипле чарівним сяйвом, випромінюючи магію казкових вечорів. 

Ліза Садурська