Пропозиція стосується тільки меншого варіанту. Апарат буде коштує 114 доларів, але за умови, що за цей Amazon стане показувати покупцеві рекламу. Крім 25 доларів економії, йому пропонується набір інших знижок: подарункова картка магазину за півціни, шість аудіокниг всього по долару за штуку, будь-який музичний альбом за долар і дещо ще в цьому дусі. Сама реклама буде показуватися у вигляді смуги внизу екрану, а також – повноекранних заставок.
Реалізація виглядає цілком розумною і продуманої, особливо якщо реклама буде підбиратися за розумним алгоритмом, буде черпати інформацію про інтереси власника Kindle з історії його покупок в магазині Amazon. Проблема в тому, що 25-доларова знижка не виглядає досить вагомим аргументом, щоб проміняти просто книги на книги плюс постійний потік реклами. Особливо для покупця з наших країв, куди поштова доставка купленого Kindle коштує близько 40 доларів.