Раніше Віктор Ющенко запропонував поляку зняти фільм за цим твором і надіслав режисеру до Варшави книжку.
«Я ще до «Молодості» знав, що Гофман не захотів знімати фільм за моїм романом. Прочитав про це в інтернеті, – каже Василь Шкляр. – Хоча спочатку він говорив, що готовий взятися за екранізацію. Якщо йому книжка не подобається, то чому він її прочитав по-складах українською мовою до кінця. Якщо книжка мені не до вподоби, я відкладаю її вбік після першої сторінки. У «Чорному вороні» є речі, які могли Гофмана не влаштовувати. Можливо, це лінія про чекістів і євреїв. Ні я, ні Ющенко не мали великих сподівань на поляка, бо режисер уже у віці».
Василь Шкляр каже, що стрічка Гофмана «Варшавська битва 1920» йому не сподобалася. Цей фільм відкрив кінофестиваль 22 жовтня. У ньому йдеться про визволення Варшави від більшовиків військом маршала Юзефа Пілсудського.
«Там багато спецефектів, баталій, але людська драма дуже банально представлена: чоловік іде на війну, обіцяє повернутися, отримує поранення, але залишається живий і таки повертається до коханої. Звичайнісінький хеппі-енд. Багато людей мені кажуть: «Слава Богу, що Гофман не взявся за «Чорного ворона». Незручно було б відмовлятися від такого майстра. Але звести фільм нанівець, не хотілося б. У фільмі сподобалося, як режисер показав загарбника — більшовика. У нього російське військо – це брудна, брутальна і тупа орда. У цьому я з ним солідарний», – заявив Шкляр.