У суботу, 22 вересня, усі разом на «ГОГОЛЬFEST2012». На території заводу металоконструкцій на Видубичах відбудеться масштабний фестиваль сучасного мистецтва і якщо ви там ще ніколи не були, то заповніть цю прогалину обов’язково. Це неймовірний простір для мистецтва. Подробиці отут. Не лінуйтесь тицяти 🙂
У неділю, 23 вересня, пропонуємо дізнатися, що ж таке поетичний «Мідний Гоголь». Ой, не кажіть, що Гоголь писав прозу. Краще перевірте тут, особливо, якщо ви шанувальник сучасної поезії.
У понеділок, 24 вересня, варто сходити на презентацію книжки Валентина Терлецького «Хмарочос». Новий міністр культури оголошує правила, яких відтепер мають дотримуватися всі. І лише сотня митців вирішує боротися за творчу свободу. «Сотня нескорених» захоплює хмарочос в центрі міста і влаштовує на його даху свій табір. Інтригує – то вам сюди.
У вівторок, 25 вересня, нарешті відбудеться презентація першого українського техно-трилера Максима Кідрука «Бот», про які Інтернет нам уже всі вуха прожужжав. Немає виходу, треба йти от сюди, а це вам іще один вагомий буктрейлерний аргумент.
У середу, 26 вересня, є нагода дізнатися, які ж вони, ці таємничі мусульмани. Ну, наприклад про убивства родичами жінок, про яких пліткують, що вони «шльондри», на консервативному сході.Сходіть на презентацію книги Вітольда Шабловського «Убивця з міста абрикосів». Там подробиці розказуватиме сам автор, якого не щодня зустрінеш у книгарні «Є». Рецензія на книжку тут.
У четвер, 27 вересня, із запізненням на один день, але таки відбудеться мюзикл “Вогні великого міста“. У ньому гратимуть російські та українські фігуристи: Тетяна Навка, Роман Костомаров, Олексій Тихонов, Віталій Єгоров та інші. Але пам’ятайте, що жодного відношення до німого фільму Чарлі Чапліна, а також до поезій Сергія Жадан, це мюзикл не має. Просто усі люблять Чапліна. Словом, за подробицями та квитками ходіть сюди.
У п’ятницю, 28 вересня, нас чекають на “Ночі рекламожерів”. Колекціонер рекламних роликів Жан-Марі Бурсіко приготував яскравий коктейль, у який увійшли японські, американські, британські та румунські ролики. На прихильників даного виду мистецтва чекає більш ніж 500 шедеврів рекламної індустрії, які будуть показуватись протягом шести годин. У перервах між сеансами (близько 2 годин кожен) організатори обіцяють сюрпризи, гарну музику, фотосесії, а також пригощання від партнерів і спонсорів “Ночі пожирачів реклами”. Важко собі уявити? Уявіть.
Побачимося на виставах та презентаціях!
Гарних вам книжкових новин і новинок!
І не забувайте читати рубрику «ДАПАШЛІВИ» на сайті «Друг Читача» щоп’ятниці.