– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)
– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)
– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)
– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)
.
Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. По мірі надходження, але не пізніше 8 квітня, на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.
.
11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.
.
За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.
.
Положення Фестивалю читайте тут.
.
Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!
.
Від сьогодні на нашому сайті Ви маєте змогу знайомитися з учасниками Фестивалю книжкової реклами.
________________________________________________________________
.
НОМІНАЦІЯ «ВІДЕО-РЕКЛАМА»
Буктрейлер
Режисер – Розпутня Софія – vk.com/sofi.sunny
Фото – Булат Олена- vk.com/amelia_sanders
Монтаж – Бондарюк Олег – vk.com/tjeys
Ми недавно в ході дослідження походження буктрейлерів і визначення , яке місце буктрейлери займають серед засобів інформування покупців вирішили спробувати власні сили у створенні такого ролику.
Ми використали техніку зйомки stop motion і уривки з фільму. Це наша перша робота і нам було надзвичайно цікаво працювати над роликом, надіємось на об’єктивну оцінку, але просимо строго не судити.
.
Друг Читача