Конкурс робіт проходив в Інтернеті, їх могли подивитися всі, кого цікавить проблема книжкової реклами в Україні. Переглядали їх в онлайні і члени Журі:
– Олександр Афонін, президент Української асоціації видавців та книго розповсюджувачів,
– Сергій Руденко, журналіст, публіцист, керівник книжкового порталу «Буквоїд»,
– Андрій Єрмоленко, художник, дизайнер,
– Інна Долженкова, журналіст видання про медіа «Телекритика»,
– спільне творче его редакції книжкового порталу «Друг Читача».
.
Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (роботі, яку найбільше вподобали користувачі Інтернету).
.
Вітаємо переможців! Фото і подробиці Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)» – у понеділок!:)
.
«Графічна реклама»
нагороджується
Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля»
за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців»
.
.
«Відео-реклама»
нагороджується
Юлія Сандакова
за бук-трейлер на книгу Макса Кідрука «Бот» («Клуб Сімейного Дозвілля»)
.
.
.
«Вільний стиль»
нагороджується
Олег Шинкаренко
за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма» («Грані-Т»)
.
.
«Книжкова обкладинка»
нагороджується
Ксенія Мацкевич (Сладкевич),
Петро Мацкевич,
Тимофій Садченко (Компанія «PR-Prime»)
за дизайн обкладинки книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі»
.
.
«Приз глядацьких симпатій»
нагороджується
Олександр Фразе-Фразенко
за бук-трейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева»)
.
.
«Відзнака Студентського журі»
нагороджується
Олександр Фразе-Фразенко
за дизайн афіши книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева»)
Ще і ще раз наші щирі вітання переможцям!
Гарного вам завжди творчого настрою, натхнення, здоров’я та затишку у всьому!
.
Дякуємо всім, хто долучився до цього починання! Дякуємо за добрі слова, влучні критичні зауваження, до наступного року нам є над чим подумати!