“Дорослі кажуть про “Івана Силу” всіляку гидоту, а поряд сидить дівчинка, якій фільм подобається”

 

 

*

За підсумками першого вікенду українська стрічка “Іван Сила” був на 8 сходинці у рейтингу прокату і зібрав 25 360 доларів, за наступні — піднявся до 7-го місця, зібравши 29 088 доларів.

 

Режисер Віктор Андрієнко вважає, що стрічка успішна і подобається глядачам, тому вони радять її подивитися друзям.

 

“Американці кличуть людей в кінотеатр, ми ж навпаки — йдемо до людей з фільмом. Нема грошей на рекламу, тому їздимо у тур містами за свої кошти. Касові збори фільму з кожним тижнем кращі. Хтось подивився, порадив друзям — таке сарафанне радіо, – пояснює Андрієнко. – Назвіть хоч один американський фільм, який примусить глядача співпереживати за героїв. Дорослі часом кажуть про “Івана Силу” всіляку гидоту, розказують, як краще було зняти фільм, а поряд сидить дівчинка, якій фільм подобається.”

 

Gazeta.ua

  • Mark Oplachko

    Безкоштовна реклама з допомогою інтернету могла б зробити гарну рекламу цьому фільму. І він, все ж таки, того вартий.

  • кокотюха андрій

    Можливості Інтернету в Україні перебільшені, на жаль. Він не всюди є. А там, де є, певні сегменти не цікавлять користувачів. Ті ж, які цікавлять, вимагають платної реклами. Бізнес.