Український “Forbes” масово покидають журналісти

Чотирнадцять журналістів українського Forbes у вівторок написали заяви про звільнення через “намагання змінити редакційну політику”. Про це повідомляє УП з посиланням на шеф-редактора Forbes Бориса Давиденка. Інформацію також підтвердив головний редактор сайту Forbes.ua Олександр Рубан. Він повідомив, що у вівторок головний редактор проекту “Forbes Україна” Михайло Котов “без пояснення причин” відхилив прийняту раніше заявку теми про радників першого віце-прем’єра Сергія Арбузова.

 

Рубан підкреслив, що головний редактор має право ухвалювати те чи інше рішення. “Мені сказали, що буде перелік тем, про які ми писати не зможемо, але широкий вибір залишиться”, – додав він. Рубан заявляє, що в таких умовах не зможе продовжувати працювати. Разом з ним подали заяви про звільнення за власним бажанням 6 журналістів сайту і 8 працівників журналу. Однак, за його словами, звільнення відбулося “не через конкретний випадок, відбувалася ціла низка подій, з яких стало зрозуміло, що буде щось змінюватися”. Рубан також повідомив, що ще до ухвалення рішення про звільнення всій редакції “обрубали адмінку”.

4232734-600*

 

Нагадаємо: у червні новоспечений олігарх Сергій Курченко домовився про купівлю UMH Group, яка має права на видавництво Forbes в Україні. На початку листопада UMH Group повністю перейшов під контроль компанії Курченка СЄПЕК.

 

До медіа-холдингу UMH входять також такі бренди, як Vogue, “Корреспондент”, “Фокус”, “Теленеделя”, i.ua, bigmir.net, football.ua, “Ретро FM”, “Наше радіо”, Europa Plus, “Авторадіо”, “Аргументи і Факти”, “Комсомольська правда” та інші.

 

 

ТВІ

  • Леонид Гончар

    Іде зачистка медіапростору перед президентськими виборами!