Книготорговельна мережа «Читай місто» узгодила схему співпраці з вітчизняними видавцями

 

wDSC_5815a

Найпотужніша в Україні книготорговельна мережа «Читай місто» узгодила схему співпраці з вітчизняними видавцями. Днями, представники книготорговельної мережі «Читай місто» провели робочу зустріч із лідерами видавничого бізнесу, членами Української Асоціації видавців та книго-розповсюджувачів. Основна тема, що обговорювалась під час події, було вдосконалення процесу співпраці «Читай місто», яка нараховує в своєму складі 66 книгарень, з вітчизняними видавництвами в розрізі поставки, реалізації та  мерчандайзингу книжкової продукції.

Ініціатор зустрічі, найпотужніша в Україні книготорговельна мережа «Читай місто» презентувала її учасникам специфіку роботи компанії, порівняльний аналіз представленості україномовної книжкової продукції по відношенню до російськомовною, а також плани та перспективи розвитку мережі. Під час події, були розглянуті пропозиції щодо вдосконалення системи потрапляння книжок від видавництв до стелажів книгарень мережі «Читай місто», формування торговельних націнок та плани щодо реалізації промо-  та презентаційних подій, які стимулюватимуть попит на вітчизняний книжковий продукт. Крізь всю подію, червоною стрічкою, пройшло питання вдосконалення системи логістики книжок, яке  є традиційно найболючішим для вітчизняного книжкового ринку.

Голова Української асоціації видавців та книго-розповсюджувачів Олександр Афонін зазначив що: «Сьогодні асортиментна база українських видань, представлена на ринку, без врахування книжок, зроблених на державне замовлення, зокрема, підручників, має надзвичайно малі наклади. За даними Книжкової палати України у 2012 році 56,6% назв, які вийшли друком в країні, мали наклад менше 590 примірників. Тобто навіть за наявності достатньої кількості книгарень, забезпечити присутність більше ніж половини видань цього асортименту практично не можливо. Таким чином, з одного боку видавці, які роблять малі наклади не можуть представити свої видання в існуючих книгарнях та мережах. А з іншого, серйозні суб’єкти ринку не мають доступу до цих книжок, адже не можуть займатись кожним окремим видавництвом в індивідуальному порядку, з перспективою закупівлі по одному примірнику для кожної з книгарень»,  –  сказав він.

В плані вирішення цього питання було висловлене декілька пропозицій. Так, директор дистриб’юторської компанії «Саміт книга»  Ігор Степурін виступив із пропозицією перейняти питання логістики книжкової продукції українських видавництв та її PR на свою компанію з перспективою формування торговельної націнки до  25%. В альтернативу «Самміт книзі», голова компанії«Ексмо-Україна» Ярослав Маринович запропонував скористатись логістичними послугами «під ключ»  з мінімальною торговельною націнкою 10%. На фоні існуючої проблеми, директор видавництва «Фоліо» Олександр Красовицький висловив своє цілковите задоволення асортиментом та викладкою продукції  його видавництва в мережі «Читай місто» та зауважив: –  «що на сьогоднішній день асортимент «Фоліо», представлений в мережі «Читай місто» подекуди ширше ніж безпосередньо діючий прайс-лист видавництва».

В цілому, учасники події були задоволені результатом зустрічі, тим паче підбадьорені відкриттям нової книгарні «Читай місто», яке незабаром відбудеться в київському торговельному центрі Глобус (Майдан Незалежності), Книгарня займатиме  більш 300 кв. метрів, що дозволить розмістити достатньо широкий асортимент книжкової продукції. І найважливіше що, книгарня працюватиме відокремлено від всієї мережі в напрямку формування асортименту книжок та намагатиметься представити максимальну кількість топів, виданих українською мовою.

 

 
Друг Читача