Вона мотивувала свою пропозицію тим, що якщо письменник чи поет присвячує цілий день часу виступу перед читачами, автограф-сесії та іншим подібним заходам, книжковий магазин – заробляє гроші, автор повинен отримати грошову компенсацію у розмірі 10% від отриманої або очікуваного прибутку організатора.
«Якщо, завдяки заходу, книжковий магазин реалізує продукцію на додаткові 1 000 доларів, 100 доларів повинні бути віддані автору. Ви забираєте у людини іноді цілий день, щоб отримати прибуток, так будьте ласкаві оплатіть його час і працю », – сказала Нікола Соломон.
Її колега Джо Джеймс не погодилася з пропозицією, нагадавши, що в багатьох авторів в контракті з видавцем прописано обов’язкова участь у подібних заходах для просування книги, зауваживши: «Я впевнена, що якщо організаторам зустрічей з читачами доведеться платити автору, такі заходи дуже скоро просто зникнуть ».
Представник агентства Midland Creative Projects, що займається організацією зустрічей шанувальників з авторами, Джонатан Девідсон, зауважив, що часто оплачує поетам і письменникам витрати на поїздку. При цьому він додав, що авторів все важче переконувати брати участь у зустрічах та автограф-сесіях безкоштовно, переконуючи їх, що «з часом це окупиться». «Часи змінюються», – підсумував він на конференції.
В принципі це логічно