Нове місце має ще деякі незвичайні особливості, які одразу зацікавили читачів Москви. Так, наприклад, в залах є таблички «книги, які читає весь світ» і «зараз це читають всі». Ще одна «фішка» – позначення видавництв не за брендовими назвами, а за іменами керівників: «видавництво Олександра Іванова», «видавництво Варвари Горностаєвої», «редакція Олени Шубіної» (інші персонажі світу книжкового бізнесу в новій «Москві» поки не відмічені).
Керівництво зробило вибір на користь нестандартного розміщення книг на противагу традиційним стендам, тому вільного простору виявилося досить багато. У залах розміщені крісла, є буфет, продавці користуються спеціальними самокатами.
Серед мінусів книжкової «Москви» на Воздвиженці можна відзначити безсистемний підхід у виборі продаваних книг. Логіка відбору продукції не проглядається, немає базової системи навігації, яка дозволила б людині, що нерегулярно буває в книжкових магазинах, зорієнтуватися в морі пропонованої літератури.
Фото: the-village.ru, mk.ru
цікаво коли україна до такого додумається