Поява на прилавках «Манускрипта, знайденого в Акрі» обійшлася без рекламних презентацій. У них просто немає потреби. Комерційний успіх твору не викликає сумніву навіть у тих літературних критиків, хто нового роману ще й у руках не тримав. У соціальних мережах у Коельо налічується 13,5 млн послідовників або, як прийнято говорити на «інтернет-сленгу», «фоловерів». Навіть якщо тільки кожен п’ятий з них купить «Манускрипт», то роман гарантовано потрапить у списки бестселерів.
Нова книга Коельо веде читача в середньовічний Єрусалим напередодні захоплення міста хрестоносцями в липні 1099 року. За словами Коельо, це «і не історичний твір, і не фантастика». «Роман ґрунтується на цінностях, а цінності не бувають фантазією, цінності проходять крізь часи», – вважає письменник.
За визнанням самого автора, ключовою фразою книги для нього стала ось ця: «Істинне знання покладене в історіях прожитої любові і пережитих втрат, в кризових моментах і в щоденному співіснуванні з неминучою смертю».