При дослідженні папірусу, у якому якийсь єгипетський жрець розповідає про ритуали на честь богині Мут, дослідники припустили, що в даному тексті давньоєгипетський автор у полемічній формі обговорював з колегами тему необхідності ритуального сексу.
Текст на папірусі зберігся не повністю. У тексті папірусу розповідається про єгиптянина, який поклонявся богині Мут, та він переконує іншу людину присвятити себе служінню богині і взяти участь у відповідних ритуалах. При цьому оповідач постійно звертається до теми ритуального сексу, угодного богині. Так, в одній частині тексту персонаж буквально благає читача оповідаючи, як слід пити, їсти і співати, для того щоб бути угодним богині. Також оповідач закликає читача «одягатися в шати, умастити тіло, прикрасити очі і поринути в блаженство». Також у тексті стверджується, що немає такого дня, коли Мут неугодно бачити людину сп’янілою. «А що до тих, хто кликав мене злим, Мут сама назве їх злими», – підкреслює стародавній автор.
Вчені з повною впевненістю зараховують текст до художніх творів, грунтуючись на тому факті, що в тексті вживається єгипетський іменник, яке використовувався для позначення частин тексту тільки в художній літературі давнього Єгипту. Також дослідники відзначають, що цей текст можна вважати першим зразком досі невідомого жанру давньоєгипетської літератури, якому вони присвоїли назву “cult” fiction.
У літературі Давнього Єгипту відомо безліч випадків полемічного обговорення різноманітних питань в художньо літературній формі. Звідси дослідники роблять висновок, що в такій формі цілком могли обговорюватися і деякі питання пов’язані з культом богів. Свідоцтв ритуального сексу в стародавньому Єгипті збереглося вкрай мало, оскільки швидше за все дана практика не мала широкого розповсюдження. Тим більшу цінність може мати даний текст, що відкривав би ще одну сторінку життя древньої цивілізації.
Вчені також відзначають свідоцтво грецького історика Геродота, який приблизно за 500 років до написання цього тексту повідомляв, що саме єгиптяни першими ввели правило, що забороняє зв’язок з жінкою в храмі і вхід туди після такого зв’язку без обмивання.
Папірус, написаний демотичним письмом, найімовірніше був складений у файюмскому селі Тебтуніс за часів римського панування. Нині папірус знаходиться у Флоренції, в Національному археологічному музеї.