Книга лідирує як в головній рубриці “Книги”, так і в розділах “Мистецтво, проза”, “Самий продаваний Автор” і “Назва-бестселер”.
Продажі нової книги Муракамі стартували в книжкових магазинах Японії в середині квітня. Початковий тираж роману становив 500 тисяч примірників, але незабаром був збільшений вдвічі через потік попередніх замовлень.
Видавцям вдалося заінтригувати читача за кілька місяців до появи книги на прилавках. Спочатку стало відомо її надзвичайно довгу назву – “Безбарвний Тасакі Цукуру і рік його паломництва”. У написаній по-японськи в назві – рівно 20 знаків, при цьому, за рахунок ієрогліфічного написання, де один-два знаки дорівнюють одному слову, назва творів складається з 2-6 або 8 знаків. Наприклад, бестселер минулого року називався “Уміння чути” і складався всього з трьох знаків.
Пояснення автора про те, що після бестселера “1Q84”, “сюжет якого схожий на американські гірки, йому захотілося написати щось інше, але що це – стало зрозумілим тільки після того, як книга була написана”, не додало ясності. Коментар автора на обкладинці свідчить: “Для Тасакі Цукуру створення станцій означало заняття, яке з’єднувало душу і світ. Але так було тільки аж до одного моменту”. Можливо, він відкриває завісу таємниці, а, може, робить книгу ще більш загадковою.
Раніше було продано 7 мільйонів примірників попередньої книги Муракамі – тритомника “1Q84”.