Назву 30-сторінкового журналу «Аль-Шаміха» можна перекласти як «Велична жінка». Перший номер був видрукуваний на приналежній терористичній організації друкарні. На обкладинці зображені жінка в чадрі і пістолет.
На сторінках видання, зокрема, наводяться інтерв’ю дружин терористів-смертників. Примітно, що авторами інших матеріалів в основному є жінки. За словами редактора журналу Салеха Юсефа, основна мета видання – «освіта жінок і залучення їх до боротьби з ворогами ісламу».
Коментуючи вибір аудиторії видання, він зазначив, що «жінки становлять половину населення, і навіть є самим населенням, оскільки виробляють на світ нове покоління».
У свою чергу представник британського антитерористичного центру Джеймс Брендон розповів The Sunday Times, що члени «Аль-Каїди» оцінили можливість західних глянцевих журналів ефективно пропагувати ідеали капіталістичної культури.
За його словами, це і є причина, яка спонукала їх створити «аналог Cosmopolitan з джихадської точки зору».
У 2010 році «Аль-Каїда» запустила онлайн-журнал для пропаганди англійською мовою. «Очевидною метою цього нового журналу є наснажити джихадистів у Сполучених штатах або в Сполученому Королівстві», – сказав колишній офіцер ЦРУ Брюс Рідель.
Серед публікацій – одна стаття під назвою «Зроби бомбу на кухні мами». А в передмові написано: «Ми також закликаємо і заохочуємо наших читачів зробити свій внесок, надіславши статтю, залишивши коментар або рекомендацію».