.
НОМІНАЦІЯ «ВІДЕО-РЕКЛАМА»
Бук-трейлер
.
Буктрейлер на книгу Юрія Горбачевського «Зоряна Казка».
В підтримку версії книжки «Зоряна Казка» для iPad розроблено презентаційний бук-трейлер з наглядною демонстрацією електронної книжки.
Автор: Юрій Горбачевський.
.
.
«Зоряна Казка» – це історія для дітей віком 6-8 років, написана й видана Юрієм Горбачевським. Виходить у форматі друкованої книжки в твердій палітурці, у форматі набору поштових листівок та в електронному форматі для користувачів iPad.
.
Входить до довгого списку премії BBC «Книга року-2011», а також, автора відзначено премією «За дебют» на львівському фестивалі Дитячого читання «Левеня-2012».
.
З української мови уже перекладена на англійську (Олена Фешовець), литовську (Audra Maksvymene) та білоруську (Яўген Салейчук).

..
Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».
________________________________________________________________
11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:
– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)
– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)
– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)
– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)
.
Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.
.
11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.
.
За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.
.
Положення Фестивалю читайте тут.
.
Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!
.
Друг Читача