.
НОМІНАЦІЯ «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ»
.
Проект «Серія коміксів з пригодами брендових героїв ТОВ «Барком» (ТМ «Родинна ковбаска»)»
Тривалість проекту: грудень 2011 – січень 2013.
Автор проекту: дитячий всеукраїнський журнал «Ангелятко».
Протягом 2012 року щомісяця в журналі «Ангелятко» виходив комікс-історія з пригодами брендових героїв хлопчиків-братів Сашка та Олега на кольорові 2 сторінки (брендовані ТМ «Родинна ковбаска»). Комікси популяризували активний сімейний відпочинок, зелений туризм, захист довкілля, крім того, доносили маркетингові месиджі ТМ і розвивали лояльність до ТМ. Всі ці речі органічно інтегровані в текст і малюнок так, щоб не виглядали, як агітаційний матеріал, а як окремий високохудожній твір для дітей, – таким чином батьки, читаючи дітям комікс, самі стають лояльними до визначених проблем, лояльність до дитячого видання переноситься на ТМ. Кожен комікс – окрема історія. Сторінки з коміксами зроблені таким чином, щоб їх можна було збирати, склеювати, і протягом року зібрати власну книжечку з пригодами. У грудні 2012 року на твердому папері, крім коміксу, в «Ангелятку була надрукована обкладинка з героями «Родинної ковбаски» (4 сторінки) для книжки. В «Ангелятку» у грудні 2011 був анонс серії коміксів.
Після закінчення проекту ТМ «Родинна ковбаска» мала всі матеріали, щоб виготовити окремий брендовий сувенірний продукт – дитячу книжку з коміксами.
Частину накладу будуть використовувати для ВТL-акцій компанії, іншу частину продадуть як дитячу книжку. Таким чином перекриють витрати на друк і частково за рекламні виходи коміксів у журналі «Ангелятко».
..
Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».
________________________________________________________________
11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:
– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)
– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)
– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)
– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)
.
Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.
.
11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.
.
За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.
.
Положення Фестивалю читайте тут.
.
Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!
.
Друг Читача

