.
НОМІНАЦІЯ «ГРАФІЧНА РЕКЛАМА»
Серія плакатів до книжкового проекту «Один роман — у трьох книжках»: видання нового роману Тимофія Гавриліва «Чарівний світ» трьома окремими книгами. Початок роману Тимофія Гавриліва «Чарівний світ. Тепер» було вперше презентовано під час Львівського Форуму видавців (вересень, 2010). Другою частиною — «Чарівний світ. Тоді» — видавництво «Кальварія» завершила свою видавничу програму 2010 року (грудень, 2010). А третя — «Чарівний світ. Між тоді і тепер» — з’явилася у книгарнях наприкінці квітня 2011 року.
Аудиторія книжок: досвідчений читач прози з «високої полиці»
Замовник: видавництво «Кальварія»
Виконавець: Компанія PR-Prime
Автори та виконавці: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Сашко Шевцов, Петро Мацкевич
Зразок плакату про окремі презентації кожної з виданих частин роману, який розміщувався у книгарнях, студентських місцях (наприклад, Києво-Могилянська Академія в Києві), деяких театрах і бібліотеках
Зразки плакатів про презентації всього роману, які розміщувалися у книгарнях, студентських місцях (наприклад, Києво-Могилянська Академія в Києві), деяких театрах і бібліотеках
Плакат на підтримку продажів книжок – для книгарень і виставок
.
.
Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».
________________________________________________________________
11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:
– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)
– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)
– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)
– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)
.
Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.
.
11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.
.
За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.
.
Положення Фестивалю читайте тут.
.
Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!
.
Друг Читача



