Міжнародний поетичний фестиваль «Київські Лаври» цьогоріч окрім київської, мав ще харківську програму, де поети з Харкова, Києва, Москви та Варшави читали свої вірші та спілкувалися з читачами.
18 травня фестивальна програма розпочалася екскурсією в Літмузеї міста Харкова, до якої мали змогу долучитися всі бажаючі. Екскурсія закінчилася в так званій «жадановській» кімнаті, де учасники з келихами посиділи на дивані Тичини, на якому, як виявилося, доводилося ночувати самому Жаданові. Також там поетів попросили залишити автографи на оригінальних шпалерах.
Виступ у «Єрмілов-центрі» був присвячений футуристичним читанням та називався «БІ БО БУ», тобто рядком із вірша лідера українського футуризму Михайля Семенка, народженого 120 років тому. Свої експерименти з формою та змістом представили широкому загалу такі поети.
Поетів цього вечора підтримала арт-група «SVITER» та Іван Світличний із музично-футуристичною реконструкцією.
Дивні звуки цих інструментів та вокал створили потрібну атмосферу. До речі, простір «Єрмілов-центру» надзвичайно вдало підкреслював футуристичний характер акції.
Наступного дня, в суботу під час екскурсії письменники натрапили на мітинг піонерів. Цього дня виповнилося 90 років піонерській організації.
19 травня учасники харківсько-київських Лаврів взяли участь у Ночі Музеїв та прочитали свої вірші прямо з балкону Харківського літмузею. Потім у дворику відбувся концерт за участі Сергія Жадана та «Собак у космосі».
У той самий вечір у «Єрмілов-центрі» вібдувся вечір відео-поезії за участі Андрія Родіонова та Катерини Троєпольської, які здивували присутніх вже традиційною і новою формалістичною відеопоезією.
Одна з робіт, що встигла стати класикою жанру.
Друг читача









